Torsdag

det betyder att det snart är helg igen.
Det gillar vi om som Freja brukar säga.

Idag ska jag på läkarbesök med Ebba.
Sen blir det skola och lite jobb.

Ska även försöka mig på att fota lite idag.
Har en uppgift från kursen som ska vara klar nästa vecka.
Förhoppningsvis blir bilderna lika bra
som tanken på dom i huvudet är.
Men man vet aldrig.

När jag tittar ut genom fönstret ser jag att det
börjat snöa. Blä
Har siktet inställt på vår, sol och värme.

Jag börjar sakta men säkert känna att
det mesta känns okej igen.
Vi kämpar på och ser framåt.
För snart måste det väl vara dags för en förbättring.

Ha en bra dag!
Kram




Kommentarer
Jenny

Önskar er en bra dag, skönt att höra att det känns ok igen. Hoppas känslan håller i sig och att ni får en lugn och skön helg <3 Det är ni värda.

Kram.

2012-03-08 @ 12:14:36
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0