Kämpigt men bra

Ebba hade anfalls mässigt en bra dag igår
med 6 stycken känningar.

Men det här med maten börjar komma ikapp.
ALLT är orättvist.
ALLA andra får men inte hon.
Det är tufft och jag hoppas vi lyckas lotsa henne igenom det.
Som det känns nu vet jag inte om jag orkar ta
dom här figheterna i längden.
Vi måste ta ett beslut om hur mycket det är
värt att få henne anfallsfri.

Kanske förstår hon själv att det är värt det
när / om det vänder och blir ännu bättre.

För bättre har det blivit,
det har nu gått 17 dagar sen vi bröt ett anfall.

Iövrigt hade vi en mysig och rolig valborgsmässoafton.
Som vi startade på Lek & Buslandet i Örebro
tillsammans med Ann och Saga.

     
Mycket lek och bus blev det.







Kommentarer
Ann Andersson

Vilket härligt kort Malin - och du/ni orkar för precis om du säger så har hon ju blivit bättre... Men jag har full förståelse och förstår känslan mycket väl... Massor av kramar och styrka från mig till dig och jag finns här hela tiden... Kramar <3

2012-05-01 @ 16:32:49
URL: http://ketogenmat.webblogg.se/
jenny

Helt underbar bild på tjejerna! Ser så lyckliga ut <3

2012-05-02 @ 08:26:13
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0