Vi har det rätt bra, trots allt

Vi har haft det ganska bra sen jag skrev sist.
Ebbas anfall ligger kvar runt 7-10 per dag.
Dom stora kramperna håller sig fortfarande borta
och det har nu gått över en månad sen vi behövde
använda akut medicinen.

Äntligen har hennes vikt nedgång stannat av.
Hon har till och med gått upp några hekton.
Tröttheten finns fortfarande kvar men hon
är lite mer alert nu.

Har fortfarande inte kommit igång med
den nya ration. Hoppas dietisten hinner räkna
om recepten innan torsdag så kan vi börja under
lång helgen. Ser fram imot att se vad som händer.


I lördags var vi på ko utsläpp.
Ebba hann med att gosa med en kossa innan hon
blev utsläppt på grön bete.
Den var jätte mysig men hon var orolig
att den skulle pussa henne.
Det var en mysig dag och roligt att se hur
glad och avslappnad Ebba var bland djuren.







Imorgon kommer det bli en intensiv dag för
lill fröken. Skola och ridning står på schemat.
För att avsluta dagen med en resa till Ågrenska
tillsammans med Ann och Saga.

Jag ser verkligen fram emot ett besök där,
det ger mig förhoppningsvis den energi påfyllning jag behöver.



Kommentarer
jenny

Ha en mysig utflykt! Kramar <3

2012-05-14 @ 22:04:28
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0