Tack

 
Går allting i lås,
så får vi den 5 december information
om bland annat LSS.
 
Tack snälla Maria
(Ebbas klass lärare)
för ditt engagemang och hjälp.
 
För våran del har det suttit väldigt långt inne
att inse att vi kommer behöva hjälp för att mäkta med.
Nu vet vi ju inte än om eller hur vi kan få den.
För tillfället kan jag bara hoppas,
för våran och Ebbas skull.
 
Något som verkligen har hamnat i skuggan under
dom här åren är vi, Jag och Stefan.
Om vi vill fortsätta vara vi måste det hända någonting.
Få möjlighet att gå på bio tillsammans,
ta en promenad, lunch på stan eller kolla på Linus hockeymatch.
Utan att behöva ha med Ebba och anpassa allt
efter hur hon mår eller orkar.
 
 
 


Kommentarer
Ann Andersson

Vad skönt att det börjar röra på sig och att ni förhoppningsvis får lite hjälp med avlastning eller vad det kan bli. Många kramar till er och lycka till. <3 <3 <3

Svar: Som det känns just nu har jag ett stort behov av hjälp,rår inte runt det här längre. Kram och tack för omtanken
Malin

2012-11-22 @ 11:41:52
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Åsa

Håller tummarna <3

2012-11-22 @ 21:44:44
Sofie

Ni är fantastiska, de bästa om du frågar mig;) -Kram håller tummarna för er

2012-11-22 @ 23:15:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0