Höstmys

 
 
Försöker få till lite höstmys.
Har rensat och fixat till det lite här hemma.
Tända ljus och soffhäng passar bra den här årstiden.
Försöker även övertala Stefan att "vi" vill göra lite
renoveringar helst innan jul. Det går lite trögt,
får se om "vi" får till någonting snart.
 
 
 
Nu ska jag krypa upp i soffan och fortsätta planera.
Imorgon har jag tänkt fota lite härliga höstbilder,
ska bara övertala min lilla modell Ebba att ställa upp.
 
Lite smakprov på dagens bilder.
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ann

Så fina och härliga bilder Malin - du är en superfotograf. Ha en mysig kväll - kanske du och jag kan ses över en lunch i morgon på Ikea?? Skickar sms till dig... kramar vännen <3 <3 <3

2012-10-27 @ 20:50:34
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Jenny

Håller med Ann! Vilka underbara bilder! Du är verkligen duktig!!
Kram.

2012-10-27 @ 21:21:05
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0