Ett steg framåt & två steg tillbaka

Det är precis så det känns just nu.
Ebbas humör, minne, tidsuppfattning, empati mm.
har gått tillbaka istället för framåt.
 
Vi har inte gjort några förändringar så det
är många tankar som går runt om vad det beror på.
Är det puberteten, för hög medicindos, förkylning
eller värst av allt håller epilepsin på att försämras.
 
Jobbigaste i allt det här är att Ebba själv blir så
ledsen och besviken.
Hon har orkat och stått ut med mycket i många år.
Men aldrig har hon gnällt eller klagat,
men nu har hon tröttnat.
 
Ebba 12 år; - jag tror jag spyr på den här epilepsin snart.
 
 


Kommentarer
Jenny

Kramar och tankar 💗💗💗

2012-09-04 @ 12:17:04
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se
Sofie

Stackare, ja hon har alltid varit tapper. Jag lider med er, håller mina tummar för förändring. Stor kram

2012-09-04 @ 13:50:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0