Modig tjej

 
.....och en harig mamma.
 
Ebba hade tandläkar tid imorse,
eftersom hon har en till imorgon så erbjöd jag
mig att gå, smart som jag är.
Tänkte att idag tittar dom lite och imorgon blir det lite värre.
 
- Hej, godmorgon Ebba. Idag ska hjälpa din tand att komma ut.
- Men det stod inget om det i kallelsen. (nervös mamma)
- Nähä. Men det går väl bra eller hur Ebba.
- Jaaaa, det är inga probelm (lyckligt ovetande tjej)
 
Kan återigen sträcka på mig och säga att jag har en
otroligt duktig och modig tjej.
Själv är jag fortfarande darrig efter morgonens upplevelse.
 
 
 
 
 
Imorgon är det pappa Stefans tur,
då ska mjölktanden på andra sidan få hjälp att komma ut.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ann Andersson

Så duktiga ni båda var... kram och styrka vännen <3 <3 <3

2012-09-25 @ 19:05:09
URL: http://ketogenmat.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0