Borta bra men .......

 
Riktigt klyschigt men så är det.
Är ändå så glad att jag verkligen åkte iväg.
 
Tro det eller ej, men huset stod kvar.
Alla hade överlevt utan att mamma "the one and only" Malin
var hemma. Konstigt men dom tycks klara sig rätt bra
även fast jag inte var hemma och hade full koll.
 
Några små incidenter hade vissligen inträffat,
men för att dölja det hade den berörda lilla herrn
städat sitt rum. Tyvärr hjälper ju inte det när både
facebook och instagram skvallrar.
Men jag är stolt att mitt / vårt tjat har gått in.
- Kom hem eller ring vad som än har hänt.
 
 
Hur som helst är jag så glad över att fått träffa alla dessa
underbara personer som jag gjorde i helgen.
Var väldigt rädd innan för att det skull ta mer energi av
att höra andra men det blev precis tvärtom.
 
Mitt kanske kommer jag anmäla Ebba till sommarläger är nu
helt ändrat. Hon är anmäld.
Har lärt mig massor och hoppas att både vi och hon kommer
utvecklas och få må gott av det.
 
 
 


Kommentarer
Ann Andersson

Så härligt Malin - låter underbart att höra att du fick en massa energi under helgen. Många kramar och vi hörs/ses snart igen. Kram till er alla <3 <3 <3

2013-02-11 @ 14:03:28
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Ammi

Skönt att höra att du inte vill flytta dit ;P Vår Malin blev överlycklig när hon fick veta att hon kan åka på läger både utan föräldrar och assistenter :) Kram

2013-02-11 @ 19:11:41
Tina

Underbar läsning :) !
Kram!

2013-02-15 @ 12:14:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0