Gäller att ha koll

 
Har haft telefon kontakt med en sköterska på sjukhuset idag,
vi gick igenom hur och vad som kommer hända på morgonens besök
och fredagens operation. Klok som jag är skrev jag ner det
läkemedel som hon nämde att Ebba skulle få på fredag morgon.
 
Efter samtalet kollade jag på listan vi fått från Astrid Lindgrens
och naturligtvis står det inte med där. Trots att jag frågar om det
ska vara okej för Ebba att ta det, så blir det fel.
Det är det här som är nackdelen med att behandlas på olika sjukhus.
 
Har sökt med ljus och lykta efter någon i keto teamet men inte
lyckats få tag på någon än, hoppas det löser sig tills imorgon
så vi kan fixa till det på läkarbesöket.
 
Känns inte lugnare eller bekvämmare efter det här.
 


Kommentarer
Ann

Lycka till i morgon och fredag. Kram <3 <3

2013-02-13 @ 18:55:11
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Tina

Tänker på er och håller tummarna stenhårt!
Kram kram !

2013-02-15 @ 12:16:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0