Vård av barn


Har varit hemma med en hängig Ebba idag. Magont och förkylning gjorde att vi valde att vara hemma och vila.
Hon har varit väldigt trött men klarat sig bra från anfall, bara några mindre.

Är hon lika pigg imorgon som hon varit under eftermiddagen / kvällen får hon går till skolan imorgon. Det ser hon fram emot, det är ju pappa som ska hämta.

Själv ska jag iväg på föräldrarhelg, få träffa andra i liknande situation som vi. Det är lite skräck blandad förtjusning.
Spännande och skrämmande, hoppas verkligen att jag får massor av energi med mig hem.



Kommentarer
Jenny

Hoppas hon kan gå i morgon! Ha en underbar föräldra helg! Önskar så att jag kunde vara med er!
Kram

2013-02-07 @ 20:06:31
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se
Ann Andersson

Hoppas Ebba blir piggare och att hon och pappa S får en underbar helg tillsammans... och att du kommer att få en bra helg. Kram <3 <3 <3

2013-02-07 @ 21:49:45
URL: http://ketogenmat.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0