Midsommar


Har varit bra. På självaste midsommar afton slog Ebba till med en noll dag. Något vi inte är så bortskämda med.

Idag har vi roat oss med att packa inför Sötåsen lägret som börjar imorgon. Jag börjar känna mig rejält nervös över att lämna bort henne. Ebba har aldrig sovit utan mig eller Stefan sen hon fick sin epilepsi. Kommer bli en tuff vecka.
Innan Ebba somna önska hon att natten skulle gå fort så hon kunde få åka iväg medans jag önska att veckan var över.

Skönt iaf att hon känner sig trygg och ser fram emot en vecka på kollo.



Kommentarer
Jenny

Är säker på att hon får en riktigt rolig vecka! Kram och hoppas du kan slappna av lite under veckan....

2013-06-23 @ 08:51:50
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se
Lena Sundqvist

Hejja Ebba, veckla ut dina vingar och FLYG!! och Malin det kommer att gå så BRA !!

2013-06-23 @ 09:25:09
URL: http://korpoga.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0