Alltid är det något


Idag var det dags för lite provtagning, det var några prover som inte var så bra inför vårt förra läkarbesök.
Prover i fingret är inget Ebba gillar, hon låter dom hellre sticka i armen. Att det dessutom blev just långfingrat idag var lite olyckligt eftersom hon vägra ta ner det. Hon kunde faktiskt inte "rå" för att hon pekade med det, det gjorde ju ont.

Har fått tid till ortopeden imorgon, har så jädrans ont i knät. När jag tänker efter har jag knappt känt av det sen jag fick tiden. Fattas bara att svullnaden är borta imorgon när jag kommer dit.
Ungefär som när vi tillkallade ambulans när Linus fick sin ep, då stod han och hoppade i sängen när dom kom. Överlycklig över att få åka ambulans.
Efter all epilepsi erfarenhet vi numera har skulle vi inte ens tänka tanken att larma idag vid ett sånt anfall idag, då trodde vi han skulle kvävas.

För alla som under varför Stefan föll för mig så har han under sin ledarskaps kurs fått lärt sig att han är en grön människa. Dom är försiktiga, tillbaka dragna och lite slarviga. Dom dras gärna till sin motsats en dominant, självständig och ordningsam person.
Det måste betyda att han vill få order av mig. Ska nog skriva iordning en att görs lista till han.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0