Grrrr


Kokar av ilska, hann inte ens packa ur bilen innan min dotter bjuder in en
6 åring och en 10 åring till vår pool.

Nej jag vill inte ansvara för andras barn i vatten, har fullt upp att ha koll på Ebba.
Även om andra anser att deras barn skulle klara av det så är det fortfarande mitt ansvar om något går snett.

Att Ebba inte vill förstå gör mig inte på bättre humör. Att hon förutom att skrika, slänger ur sig massa fula ord, spottar och pekar finger gör mig galen.
Orka inte ens vara förståndig och vuxen utan tog diskussion.
Hur f-n tänkte jag!!!!

Att ringa Stefan som är iväg med jobbet på fiske och ösa ur mig. Mer eller mindre anklaga honom att det är hans fel var ju inte heller så lyckat.

Ingenting av ovanstående gjorde saken bättre, lite tålamod och en mamma som inte var så fredags trött hade nog underlättat idag.

Ge mig kraft och ork.



Kommentarer
Malin

Såg precis på text tv;n att en 14 åring omkommit vid bad i sjö idag. Allt kan tyvärr hända, är glad att jag är tjurig ibland.

2013-05-31 @ 20:48:33
Ammi

Klart du flippade det får man ♥.här kommer lite kraft och ork :-)

2013-06-05 @ 08:58:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0