En höstdag


Även idag blev det ett besök i skogen.
Vi har även hunnit med en hel del
rensning i diverse garderober.
Så för andra veckan irad får vi besöka
återvinnings central. Jag gillar verkligen att rensa och få ordning. Medans min sambo som troligtvis var hamster i sitt tidigare liv hatar det. För tänk om det är någon bra ha sak som vi kanske behöver ha om femton år som råkar slängas. Nu är rensningen gjord
och det är ordning och reda igen.
Härligt ❤️

Imorgon ska vi besöka kortis.
Göra upp en plan för inskolning mm.
Hoppas det flyter på lika bra som det gjorde med skolbytet. 
Med tanke på deras erfarenhet och vana att möte barn / ungdomar med olika diagnoser så tror jag det kommer gå bra. Ebba själv verkar inte vara speciellt orolig över att lämnas bort, så det är som vanligt mamman och pappan i familjen som får det tuffast.

















Kommentarer
Sofie

Heja Ebba, kommer att gå kalasbra det känner jag på mig! Kram

2013-10-06 @ 22:18:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0