Vi är tillbaka

 
Det var länge sen jag orka logga in här,
lusten och orken har inte funnits.
 
vi börjar iallefall hitta tillbaka till vardagen efter
semesterledigheten. Ebba har börjat i en ny skola,
valet föll till slut på särskolan. Vilket hittills känns som ett
riktigt bra val. Hon trivs och går dit med ett leende varje dag.
 
Själv är jag halvtids sjukskriven sen efter semestern,
den berömda orken är slut.
Jag glömmer saker och är allmänt förvirrad.
senast imorse var jag på väg till jobbet med Ebba i bilen,
glömde svänga av till skolan.
 
vill passa på att be om ursäkt till alla nära och kära som
får stå ut med mitt nya förvirrade jag.
 


Kommentarer
Ammi

Var rädd om dig ♥

2013-09-06 @ 07:59:22
Sofie

Tänker på dig och hoppas, hoppas att du snart är på banan igen<3 Jag vill också tacka dig för att du är du och för den mysiga dag vi haft idag, det gör vi om kompis! Och du....du vet var jag finns!

2013-09-06 @ 22:28:17
Emil Byström

Hej Malin!

Jag har med intresse läst din blogg och undrar om du har någon email man kan kontakta dig på?

Hälsningar,

Emil

2013-09-09 @ 13:56:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0