Rädd

 
Eller snarare livrädd.
Det händer så mycket runt omkring med andra
kämpar. Jag vet att man inte ska jämföra men
jag är verkligen livrädd för vad denna vidriga epilepsi
kan ställa till med.
 
För varje bra dag vi själva har,
innebär det en dag närmare något vidrigt?
Jag vet inte och ingen kan ge oss svaret.
 
Mina tankar är som att betala ränta på ett lån
vi inte ens har. Jag vet att man ska
leva mer i nuet men hur raderar man bort
alla rädsla som gärna kommer och hälsar på om nätterna.
 
 


Kommentarer
Jenny

Oro och rädsla förföljer ständigt. Kramar!!

2014-04-03 @ 06:52:01
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0