Varför?!!!


Skruvas förväntningarna upp,
ledighet, mys och glada miner.

När ska jag lära mig att i våran
familj ser det inte ut så.
Vi kan tydligen inte leva upp
till våra förväntningar,
så varför finns dom.

NÄR ska jag lära mig det.

Efter en bra morgon,
blev förmiddagen kaos.
Ebba rök ihop med Linus och
jag hade noll tålamod och
sjönk ner på en tre årings nivå.

Vi hann iallafall styra upp det 
till en okej tillvaro innan
Ebbas gamla elevassistent kom
på besök. Många kramar
och spö i skipbo (spel) 
hann hon få innan hon åkte.

Stryka och ork mottages 



Kommentarer
Ann

Malin ♥ jag tror att din familj ser ut som vilken annan familj med tonåringar närvarande, och långhelger ger utrymme till förväntningar på mys och annat... kanske ingen tröst just nu♥
Ha en fortsatt fin helg med sol både inne o ute...kram

2014-04-17 @ 13:49:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0