Längtar till semestern


Hela kroppen skriker efter
ledighet, det var vid den här
tiden förra året som det inte
gick längre.

Då sluta det med sjukskrivning,
tog ända till november innan
jag kom tillbaka och jobba
min fulla tid. 

Försöker att inte ställa så höga
krav på mig själv men det är
svårt, vill ju prestera.

Den största skillnaden är ändå
att jag prioriterar egen tid,
inte speciellt mycket men
jag gör det då och då.

Imorgon lämnas Ebba på 
kortis igen, lite läskigare
än vanligt. Hade en lite 
incident sist som är utredd nu
och förhoppningsvis aldrig 
kommer ske igen.
Känns som man tog det på 
allvar och att all personal är 
informerade om att det är
vaken natt som gäller 😳

Behöver den här avlastningen 
och vill kunna lita till 100%
men det är lättare sagt än gjort.

Nedräkningen mot semestern är
påbörjad, bara 9 arbetsdagar kvar.




Kommentarer
Ammi

Var rädd om dig <3

Svar: ❤️
Malin

2014-06-25 @ 12:01:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0