Mer på gång


Förutom allt som är på gång
runt Ebba, så händer det mycket 
annat som kommer påverka
vårat liv. Mest i possitiv
riktning. Ser med skräck blandad
förtjusning fram emot en 
färgsprakande höst.

Efter mycket om och men
lyckades vi få till kommande undersökning utan att det kommer
påverka våran arbets situation.
En situation som innebär en del
förändringar på gott och ont.

Vi fortsätter kämpa med att få
ihop livet med familj, jobb
och fritid. Precis som många 
andra, Gäller bara att hitta en
bra balans, så att vi alla trivs 
och mår så gott det bara går.



Tror båda mina barn instämmer i ovanstående.




Kommentarer
Sanna

Hej!
Jag brukar inte kommentera, men jag har följt din blogg i flera år från och till. Jag har haft en nära vän vars barn slitit med liknande som Ebba har. Hur har det gått för er. Håller tummarna stenhårt för att saker och ting har blivit så mycket bättre.
Kram!

2016-02-14 @ 22:55:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0