Skolstart

Jag blir lika förvånad varje gång barnen fyller år eller börjar skolan.
Vad stora dom är, jösses Linus börjar högstadiet idag och Ebba tredje klass.
Tur att man inte blir äldre själv, att jag blivit 13 år äldre sen jag blev mamma första
gången märks knappt.

När jag lämnade Ebba i morse visade Caritha oss deras nya rum.
Dom har fått ett eget litet kryp in, där dom kan vara när det blir för rörigt  i klassrummet.
Tanken är att Ebba ska kunna ta med några klass kompisar dit som också behöver
extra arbetsro, så att hon får lite sällskap.
Det kommer att bli jätte bra där, nu håller vi tummarna för att Ebbas tålamod och
koncentration ska räcka till.


2006 Linus ska börja 4;e klass och Ebba förskoleklass


2007


2008


2009



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0