Fredag


Den sista den här månaden.
Vi, jag och Stefan avslutar
den här trista november vecka
på bästa möjliga sätt.

Ledig fredag som kommer innehålla
shopping, lunch på stan
innan vi hämtar Ebba.

Igår åt vi ett fantastiskt julbord
på Bofors hotel ihop med
våra trevliga kollegor.

Idag känner jag mig nöjd och
stolt över mig själv. 
För 6 månader sen tog jag
tag i mitt liv, har på den tiden
tappat ca 20 kilo. Det finns
en hel del kvar men jag är på
god väg, jag gillar resultatet
och allt känns roligare.
Liiiite dyra men roligare,
är galet roligt att köpa kläder nu.



Kommentarer
Ann

Kram ♥

2014-11-28 @ 18:59:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0