Shopping

Eftersom jag lyckades missfärga Linus Fred Perry t-shirt igår, så fick jag
den briljanta ideén.
Att åka till Vingåkers Factory Outlet.
Så jag, Linus och Ebba packade in oss i bilen och tog med farmor på
en shoppling tur.

Jag måste erkänna att det var en av mina sämsta ideér hittills, den här semestern.
Linus tjurade ihop, eftersom han inte hittade något.
Ebba tjurade ihop, eftersom hon hatar att gå i affärer.
Jag turarde ihop, eftersom ungarna tjurade.
Farmor lyckades hålla humöret uppe trots det tjuriga sällskapet.

En polarn och pyret tröja till Ebba var det enda inköpet idag.
Priset 95 kr istället för 195 kr, billigt men dyrt.
För till priset tillkommer 12 mils körning.

Jag lovar mig själv att nästa gång jag vill shoppa;
SKA JAG ÅKA SJÄLV

Nu är vi hemma igen och humöret har vänt.
Jag satt precis och tittade på lite gamla kort.
Oj, vad tiden går fort.


Ebba och Linus hösten 2003


Sommarn 2004


Linus och Freja. Maj 2007


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0