Tillbaka

Orken räcker inte riktigt till för tillfället.
Därför var det länge sen jag uppdaterade mig.

Sen sist har vi hunnit varit iväg och firat min älskade pappa som
fyllde 60 år. Några sköna dagar på spa hotell tillsammans
med den närmsta släkten.




Ebba gillade bubbel poolen och har önskat sig en till hemmet.


Freja, mosters lilla prinsessa gillade också att bada.


Linus gillade pings


Karro gillade att dom höll på att servera henne vin.
Ett misstag som upptäcktes i tid.

Annars har det inte hänt så mycket sen sist, vardags sysslor
som jobb fyller dagarna.

Barnen har haft höstlov men jag sparar på mina semesterdagar
så Ebba har varit på fritis. Hon tycker det är roligt som tur är.
Linus har åkt skridskor varenda dag, tränat handboll / hockey
varit med kompisar och haft det bra.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0