Mer info

Nu är ronden avklarad.
Förmodligen blir vi kvar här hela veckan.

Ebba måste börja äta och dricka ordentligt.
Man vill även ge klart antibiotikan som jag trodde att
dom gav den sista dosen i natt.
Men framför allt måste hennes allmänntillstånd blir bättre.
Kanske blir det ett nytt eeg innan också.

Jag märker att jag missuppfattar mycket,
kanske skulle behöva en kurs i medicintermer.
Eller kanske be dom förklara på svenska.

Hur som helst så är personalen här helt underbara.
Trots att Stefan och jag håller på att tjata hål i huvudet på dom.
Vi frågar och frågar om allt och inget.



Kommentarer
Sofie Kristoffersson

Hej på er!

Vilket elände ni har råkat ut för igen, nu har det varit nog med sjukdommar i er familj. (Ni har ju mkt ivanligafall)

Hoppas att Ebba snart blir bättre, vi håller tummarna.



Kram till er alla och en extrastor kram till Ebba!

Sofie med familj

2010-03-03 @ 14:01:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0