Välkommen Måndag

En hel helg med massa slappande har
precis passerat.

Under söndagen insjuknade även Stefan.
Ebba har fortfarande feber och har börjat hosta.
Jag är feberfri men nästäppan och hostan vill inte ge sig.
Linus är pigg men har fortfarande kvar sin envisa hosta.

Nu börjar en ny vecka, trots förkylning känner jag mig fylld
av energi. Det kan behövas för att få allt att fungera.

Vi ska hinna med ett besök på Akademiska idag.
Kontroll av Ebbas VNS, vilket brukar ta ca. 15 minuter inkl
lite tjitt tjattande. Om den ska justeras behöver vi vara kvar
på sjukhuset någon timme efteråt för att se så
hon inte känner något obehag av det.

Kort sjukhusbesök med lång resväg, ca 42 mil tur och retur.
Jag och Stefan brukar hinna prata om allt och inget
under dom här resorna. Ebba sitter i baksättet och kollar på film.


Nu blir det frukost och lite små plock innan det är dags att åka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0