Sportlov

Barnen har sportlov.
För Ebba innebär det fritis tills på onsdag.
Sen har jag semester torsdag och på fredag ska vi
på besök nummer två på BNP-mottagningen.

Det bästa av allt är att jag inte ens behöver ha dåligt samvete
över att lämna henne på fritis, hon tycker om att vara där.
Imorgon ska dom åka skridskor och på onsdag ska dom till badhuset.

Linus ska gå på körskolan hela veckan för att få moppe kortet.
Stefan ringde transportstyrelsen idag för att kolla upp hans
körkortstillstånd. Det var inte klart än eftersom deras läkare ska
göra en bedömning om han ska få det. Troligtvis är det inga
problem eftersom han har varit anfallsfri så länge och att hans
två senaste eeg;n ser helt normala ut.

Jag och Stefan har lekt modeller på jobbet idag.
Det var en fotograf som var och fota massa bilder till
vår nya hemsida. Jag kände mig inte riktigt bekväm i det.
Jag är van att fota och brukar undvika att fotas.

Vi har även hunnit med att vara Ludde vakt en stund.
 
   


Ludde längtar hem och undrar när husse & matte kommer



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0