Oh my god

Stefan och jag har idag insett att vi är bittra.
Riktiga riktiga bitter f.....

Inget man är stolt över meeeeen
jag blir så trött på människor som inte kan tänka.

Det börja när vi skulle hälsa på min bror och hans sambo.
En ny granne till dom som höll på att flytta in stod mitt i vägen.
När vi kommer hem till våran egna gata står det
en lastbil tvärs över vägen.
Våra nya grannarna höll på att flytta in.

Kan säga att tålamodet var slut och vi tröttnat på bilar som står i vägen.
Hur svårt kan det vara att parkera så att man kan köra förbi,
även om det kostar att man får bära 4-5 meter till.

Nu laddar vi med lite V75 innan det är dags för melodifestivalen.
Jag hejar på the Moniker - Oh my god
Ebba håller på Lena Bengtzing,
det gör Stefan också (tror inte det beror på låten)
Linus hejar på Färjestad, för honom finns inget annat än hockey.

http://www.youtube.com/watch?v=h_aOu03kmDU



        


Höll på att glömma;
Vi önskar våra nya välkomna till gatan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0