Ge mig hopp

Vill så gärna tro på det här,
men det finns ett tvivel som dyker upp
i tid och otid.

För hur fasiken ska vi gå vidare om det
inte fungerar?
Att min älskade unge inte kommer bli anfallsfri
är jag inställd på men några dagar utan ett
enda anfall kan man väl åtminstånde få önska.


Idag kom våren av sig,
det snöar och regnar om vart annat.
Lite som mitt sinne,
som varvas mellan hopp och förtvivlan.
Får försöka njuta av sol stunderna och
passa på att återhämta lite krafter när dom ges.

Ihelgen som gick gjorde jag min fotouppgift.
Vi ska redovisa en foto berättelse.











Ibland säger bilder mer än ord.




Kommentarer
Ann Andersson

Var olyckan framme trots allt?? Kram

2012-04-17 @ 09:06:21
URL: http://ketogenmat.webblogg.se/
Sofie

Vilken härlig fotoberättelse, den måste du få full pott för!! 5solar av 5 får du av mig o Martin!!Kram på dig

2012-04-17 @ 22:22:22
jenny

Vilken duktig fotograf du e!! Kram :)

2012-04-18 @ 08:14:21
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0