Jullediga


Vi hade hoppas på en bättre start på julledigheten, men det blir inte alltid som man vill. Trots kraftiga anfall och två omgångar akut medicinering blev det en mysig kväll.

Vi hade glögg kväll med min bror Jonas, hans Emma, mina syster döttrar Frida och Karolina. Normalt brukar jag föredra lugn och ro efter tuffa dagar men jag är nu i efterhand glad att vi körde på. Livet måste gå vidare trots allt.

Ebba är sliten idag, har somnat om på soffan efter sin frukost och julkalenders tittande. Jag har lovat att väcka henne när morbror och Emma vaknar. Dom blev kvar här eftersom det var strömavbrott i deras lägenhet.

Mina planer för dagen har ändrats lite. Men inköp av de sista klapparna och en fika med en god vän är något jag inte tänker ändra på.



Kommentarer
Ann

Kram vännen <3

2012-12-22 @ 11:07:10
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Lena Sundqvist

Kramar <3 ochdu har helt rätt livet måste levas med eller utan anfall och annat som sätter käppar i hjulen. Härlig julhelg önskar vi till er

2012-12-22 @ 17:45:43
URL: http://korpoga.webblogg.se
Jenny

Önskar er en underbar fin och frisk julhelg med hela familjen. Kram Jenny.

2012-12-22 @ 19:52:18
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se
Sofie

Håller mina tummar att ni får en anfallsfri och skön julhelg och att 2013 blir förändringens år för er!Stor God Julkram från mig

2012-12-22 @ 20:05:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0