Underbar lördag

Det har varit lite lugnare med Ebba idag.
Så vi har hunnit med en sväng till
både tippen och affären.

Lite bus i snön med lill kusinen Freja
och vovven Ludde blev det innan
vi provade på ungspannkakan som Arvid
åt häromdagen.
Den var super god,
tack Arvid för dina goda matförslag.

Här finns recpetet

Ska passa på att njuta av en god kaffe
medans tjejerna fortfarande kommer överens.
Dom är ganska lika och bestämda båda två
vilket gör att dom inte alltid kommer överens.
Men dom är lika goa och söta,
mamma / mosters små älsklingar.

Några härliga vinterbilder har jag även
hunnit med att ta idag.







Snart börjar foto kursen igen,
det ska bli så kul.
Nu när jag äntligen börjat förstå mig på kameran
hoppas jag få lära mig många bra knep för att ta en bra bild.




Kommentarer
Jenny

Vad härligt att det har varit bättre för Ebba idag. Hoppas det fortsätter. Ha en fortsatt trevlig lördag, kram.

2012-02-04 @ 15:17:13
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se/
Lena Sundqvist

Härligt att det varit bättre för er i dag!!

Jätte kul att ni gillade pannkakan, vi måste göra vad vi kan för att hjälpas åt med våra <3. Suuuper vackra bilder som gör att jag längtar till våren "bara" -30 här i dag . Kramar

2012-02-05 @ 08:48:55
URL: http://ketogenmat.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0