Dåligt samvete!

Det känns lite konstigt att skriva och berätta om
dom framgångar vi för tillfället upplever.
Inte för att jag tror att någon missunnar oss det,
men det känns jobbigt när jag vet hur andra kämpar.

Alla fantastiska kämpar,
ni finns i mina tankar och jag önskar att jag kunde göra något.

Bakom det dåliga samvetet är jag glad för Ebbas skull.
Vi har kämpat och kämpar fortfarande.
Dom stora anfallen håller sig fortfarande borta,
men vi väntar och längtar efter en dag utan ett enda anfall.


Vi har fortfarande inte ändrat någonting i kosten,
anledningen till det är att vi inte haft kontakt med
keto teamet efter senaste provtagningen.
Det känns lite tråkigt att det drar ut på tiden.
Men eftersom vi inte kan göra det själva får vi lov att vänta.




Kommentarer
Lena Sundqvist

HÄRLIGT!! underbart!! Fantastiskt! Ha inte dåligt samvete för att ni går framåt, vi gläds med er och missunnar er verkligen inte att få må bättre.... HEJJA!! Hoppas att ni snart får en noll dag. Kram !!!

2012-05-08 @ 05:27:40
URL: http://korpoga.webblogg.se/
Ann Andersson

Du vet att du inte behöver ha dåligt samvete - vi är alla så glada för er och Ebbas skull att kosten så här långt har hjälpt henne att bli bättre... Det är ju fantastiskt om det kan få fortsätta så... Kramar till er och Ebba... <3 <3 <3

2012-05-08 @ 10:08:52
URL: http://ketogenmat.webblogg.se/
Ullis Lindberg

Kan inte låta bli att titta in till er sida då och då och följa ditt liv.

Denna gång med glädje! Håller alla tummar och tår för er att det ska fortsätta gå framåt så att ni får en bra vardag hemma. Tänker på er ska du veta! STYRKEKRAMAR I MASSOR!!! <3

2012-05-09 @ 07:47:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0