Dålig magkänsla


 Efter senaste  höjningen av Fycompan
har antalet anfall ökat.
Tillfällighet eller inte är svårt att veta.
Magkänslan säger att vi inte 
kommer få effekt av den här
medicinen heller.

Hoppas ändå att magkänslan
för en gångs skulle vissar sig vara fel.
I just det här fallet skulle
jag älska att ha fel.

Mitt i allt är det även mängder
av hormoner som sprätter runt
i den här tjejens kropp.

Ibland glömmer vi bort att allt
som händer inte beror på hennes ep.
Finns en hel del som lika gärna
kan vara vanliga tonårs beteende.


Idag firade vi Linus som blev 19 år.
Kan inte fatta hur fort tiden gått.
Till sommaren tar han studenten
och kommer förhoppningsvis 
få ett jobb inom bygg branschen.

Under veckan som gått blev
jag äntligen faster till en liten tjej.
Så underbart söt.
Bästa tipset till min bror är;
Njut och ta tillvara på varje minut,
tiden går alldeles för fort.





Kommentarer
Ann

All lycka till att det är en tillfällighet, hur högt har ni gått med fycompa, S har bara 4 mg... Hoppas att allt är ok annars med livet. Kram 💜

Svar: Hon har 4 mg nu eventuellt höjning till 6 mg men först efter 3 månader.
Hoppas ni har det bra också 🌷
Malin

2015-02-02 @ 08:56:39
URL: http://ketogenmat.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0