Livet går vidare


Även fast det känns tungt ibland.
Det senaste veckan har anfallen blivit fler och kraftigare. I helgen bröt vi anfall två dagar irad. Varför eller vad det beror på har jag ingen aning om.

Det enda jag vet är att epilepsin förstör och ställer till det.
Att det är mindre än två veckor kvar till Ebbas efterlängtade kollo känns lite läskigt, nu när det blivit sämre.

Förhoppningsvis vänder det och prinsessan får chans att känna sig stor och självständig utan oss. Hon ser som tur är inga bekymmer och jag gör allt jag kan för att inte visa min osäkerhet.

Idag har vi avslutat dagen med bus och lek i poolen hela familjen. Något Ebba verkligen uppskattade. Att vara i Linus lag och vinna över mamma o pappa i vatten polo var kul.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0