Morsdag


Idag får mor i huset egentid.
En helt oplanerad dag utan
måsten. Helt själva hemma utan
barn. Ebba är på kortis, åkte i
torsdags och kommer hem imorgon.
Linus är hos flickvännen och 
Stefan har jag tänkt ska få
serva mig hela dagen.

Blev firad av sonen innan han åkte.

Om jag överhuvudtaget ska kunna
leva upp till best mum, så 
behöver jag de här dagarna.
Återhämtning och andrum.

Igår hade jag mor och dotter dag 
med min mamma. Gick på stan,
shoppade och fikade.
Det händer väldigt sällan att
vi är bara vi två. 
Vi hade mysigt och jag hoppas
vi gör om det snart igen.

70-tal, mamma & lilla Malin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0