😜


Att aldrig veta, utan att alltid
leva med beredskap - 
bÄde en plan A och B utfall att.

Men det betyder inte att jag
alltid kÀnner mig bekvÀm.
Idag hade det varit en bra dag
i skolan och vi Äkte för att köpa
nÄgra fröken presenter nÀr jag hÀmtat.

Helt utan förvarning mitt i en mening.
Hinner sĂ€tta henne pĂ„ golvet, 
dra magneten och för en gĂ„ngs 
skull avtar det istÀllet för att stegra.
Givetvis drar vi till oss lite 
uppmÀrksamhet dÀr vi sitter.

SĂ„ hĂ€r Ă€r vĂ„rt liv, 
det var inte första gÄngen och
defenetivt inte sista.
Finns fortfarande detaljer kvar
att slipa pÄ, som att ljusa byxor
inte Àr att föredra nÀr man
sitter pÄ ett lortigt butiksgolv.

Önskar sĂ„ förbaskat mycket att
nÄgon skulle erbjuda sig att hjÀlpa till
eller Ätminstonde frÄga hur det gÄr.
Era blickar gör ont.
Men dom ska inte begrÀnsa oss.




Kommentarer
Anonym

kÀnner sÄ likadant ,vi kÀmpar mot mkt som vi inte kan pÄverka men att kÀmpa mot omgivningen i dessa situationer tar musten ur en
om man inte vill hjÀlpa till gÄ dÄ undan visa respekt kram pia

2015-06-09 @ 07:50:16
Ann

MĂ„nga kramar och styrka och med hopp om en hĂ€rlig o fin sommar. Kram 🌾💕🌾

2015-06-09 @ 11:10:41
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Christina

SÅ vi kĂ€nner igen oss! Hoppas att ni fĂ„r en fin sommar! Kram!

2015-06-10 @ 16:04:56
Jennie

Hittade din blogg idag. Fina ni! Önskar sĂ„ att jag underlĂ€tta pĂ„ nĂ„got sĂ€tt. SĂ€tta en skyddsbubbla över er nĂ€r det behövs. Stor kram! /Jennie BĂ€ckman ❀

Svar: Tack snÀlla, hjÀlper det kommer jag vara evigt tacksam
Malin

2015-07-15 @ 08:57:19


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen gÄr ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0