Semester


Vi har avverkat en vecka,
en väldigt innehållsrik.

Efter 25 års förlovning,
blev det äntligen ett bröllop.
Känns lite overkligt men 
otroligt härligt att kunna
titulera sig Fru Ström.

Lyckades även med att själv
få besöka akut mottagningen.
Skulle vara duktig och diska 
innan det var dags att sova i
fredags kväll, det slutade med
att jag skar upp handen på ett glas.
Många sega timmar på akuten
slutade med fyra stygn.

När jag ändå tycker lite synd om
mig själv, jag har skavsår från
h..vetet. Jag som skulle påbörja
mitt nya liv med motionen.

JA, jag fick skavsår av mina nya
skor och Stefan hade rätt.
Det var inte så smart att 
starta med en lång promenad.

Herr och Fru Ström

I lördags blev det en mysig 
grillkväll hos svärfar.
Farmor skulle fyllt 70 år,
tyvärr fick varken vi eller hon uppleva 
den ihop. Så saknad.




Hoppas på fyra härliga 
mysiga veckor till.
Gärna med en lite piggare Ebba.
Snälla snälla epilepsi, det är dags 
att ta semester. Låt min
goa härliga tjej få njuta och
slippa dina besök.




Kommentarer
Ann

Ha en skön och härlig semester och njut av varandra och livet... Kramar 💜🌸💜

2015-07-14 @ 15:39:03
URL: http://ketogenmat.webblogg.se
Marie

Grattis!

2015-07-27 @ 18:31:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0