Söndag sysslor.

Nu är golvet i tvättstugan klart eller nästan.
Det ska bara fogas, det gör man väl på en kvart eller två.
Han har varit så duktig min lilla älskling. Men om du funderar på att
byta yrke så tror jag inte att du ska jobba med kakel och klinkers.
Du har gjort det väldigt noggrant och fint men det har gått lite för sakta.

Linus och jag har varit och shoppat idag.
 Det blev nya jeans, skor och en väska.
 Både han och jag är nöjda med inköpen.

Har precis kommit hem ifrån ett hemindrednings party.
Dom hade jätte fina saker. Funderar på att ha ett party här hemma.
Ska kolla runt om det finns nån som är intresserad av att komma.
Kolla in deras hemsida.
www.livingandroom.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0