Träningssäsongen är igång

Jaha, då börjar vinter sporterna att starta upp.
Men än så länge är det bara hockeyn som är igång, så den här
veckan har dom haft fys träning . I kväll är Stefan på ledarmöte med
hockyn, planering inför kommande säsong står på agendan.

Nästa vecka startar handbollen, det är planerat 3 träningar i veckan.
Får se hur det går för Linus att planera träningar och läxor. För
många träningar blir det och förmodligen många läxor också.

Mitt i allt det här ska vardagen fungera, blir lite stressad av att tänka
på det. Inser att mitt beslut om att dra ner på handbollen är helt rätt.
Stefan kommer att vara borta ca. 2 kvällar i veckan på hockeyträningen
om jag ska vara på handbollsträning 3 kvällar finns det ingen tid över
till något annat.
Hjälp nu försvarar jag mitt beslut igen, måste sluta upp med att ursäkta
mig själv hela tiden.


Ebba tränar på veckans ord.


Linus pluggar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0