Var tar tiden vägen

Hjälp, vad tiden går fort.
Vi är inne i december, 1;a advent har varit.

Hmm, funderar över hur alla måsten ska bli klara innan jul.
Men men det får bli som det blir.

Har i allefall nyputsade fönster.
Stefan som legat sjuk den här veckan tyckte det
var dags att boka fönsterputsarn en dag när solen sken.
Så nu har vi rena snygga fönster.

Fick hämta Ebba på skolan idag, hon mådde illa
och hade ont i magen. Nu ligger hon på soffan och sover.
Lill hjärtat.

Igår var jag och kramades lite med Freja.
Dom har varit bortresta till Malaysia i två veckor.
När jag kom till dagis fick jag en bamse kram, härligt.
När jag frågade om hon blev glad att moster hämta henne svara hon
-Nääää
Mosters lilla monster kanske blir utan julklappar i år.
Bra tycker Ebba då kan jag köpa flera till henne.

Har fått tid till Akademiska, vi ska dit och kontrollera VNS;en.
Restiden dit brukar vara 2,5-3 timmar, läkarbesöket max 15 minuter
sen hem igen. Man kan tyvärr inte kolla den i Örebro,
det är som det är. Bara gilla läget.

Dags att hämta sonen och köra honom till frisören.
Klipp och sling blir det idag.
Sen blir det raka vägen till handbolls träningen
efter det är det tyska glosor som gäller.

Undra hur det gick på biologi provet idag,
så mycket som jag kan om celler, blommor och bin
idag har jag aldrig kunnat.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0