Sommarkväll

Gårdags kvällen blev så underbar som man kan önska sig.
Hav, röd vin och solnedgång.
Oj, jag glömde visst nämna trevligt sällskap också.





Att det flyter på bra med Ebba just nu gör ju att man kan njuta extra mycket.
Försöker att leva i nuet, istället för att tänka på vad som kan hända.
Det är väldigt svårt men jag tror att det är ända sättet att härda ut just nu.

Läkarn ifrån sjukhuset ringde mig på dagen igår.
Han hoppas att blödningen bara var en engångs blödning, pga att vi påbörjade
behandlingen så sent. Kommer det igen ska vi ta nya prover och efter  det
tar dom ställning till hur dom ska göra.

Nu ska jag väcka resten av familjen, så vi kan äta lite frukost innan
vi går ner till stranden och badar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0