Efter regn kommer solsken

Äntligen sken solen när jag vaknade i morse. Tänk att man kan bli glad av lite
sol, att den gick i moln i mellanåt var bara bra idag. För jag har putsat fönstrena på
altan idag. Torkat bort lill kusinens små handavtryck.

Ebba har lekt med sin kompis Isabella hela dagen. Dom har verkligen lekt idag.
Fixat och grejat ute i lekstugan. Dom provade även att bada i poolen, men dom
hann knappt i förens dom var uppe igen. 17 grader var tydligen inte tillräckligt varmt
för dom. 


Stefan har som vanligt tvättat bilen, den glänser så fint på garage uppfarten.
Både han och jag tror att det snart går över. Han kommer snart att behandla den
nya bilen precis som dom andra gamla. Men men vi njuter så länge det varar.

Linus har vi inte sett till sen i morse, kompisarna lockar mer än föräldrarna.
Men jag vet att han har det bra och han kommer hem när han är hungrig.

En annan bra sak som hänt sen sist är att jag och Stefan pratat ut. Vi har lovat
varandra att hjälpas åt mer och framför allt låta vårat liv styras av hur vi mår.
Att det inte alltid kommer passa våra arbeten får vi lösa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0