Bad

Ebba och jag åkte till badhuset igår.
Fredag kl. 18:00 hade räknat med att vi skulle var rätt själva

Men jag hade fel, riktigt fel.

Vi fick ju plats ändå men det blev inte så
lugnt och skönt som jag hade hoppats.
Ebba blir lite speedad när det är rörigt omkring henne.


En gamal bild när Ebba hoppar från 3;an.


Jag har slarvat lite med bilder på bloggen,
jag själv tycker att bloggar utan bilder är tråkiga.
Så jag måste skärpa mig.
En ny system kamera skulle nog lösa det hela.

Så på min önskelista står det;
Systemkamera
En städhjälp
Stor lottovinst

Nu blir det en sväng till affären för att inhandla
något gott till kvällsmat.
Har inga ideér på vad men nånting måste det ju bli.

Tillägg till önskelistan
En egen kock




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0