Ett projekt avslutat

Ebba har haft några deppar dagar.
Blir ledsen för ingenting, gråter helt utan anledning.
Allt blir fel och ingenting är kul.

Kanske beror det på att hon fick inplantatet vid naveln i förra veckan.
Har för mig att det var likadant förra gången.

Matlusten är fortfarande dååålig.
Har sår i både läppen och tungan, det är svårt att inte vissa irritation.
Men jag vet att jag måste, därför har jag bitmärken.
Något som funkar ganska bra är näringsdryckerna.
Att dricka fungerar bättre än att äta.

Men något positivt i allt är att nu är rummet klart.
Till och med listerna är på plats.
Det blev så fint.
Lite tomt kanske men mer saker är på väg och mer färg kommer.


Fondväggen


På önskelistan står det trådlöst tangentbord och mus.


I hörnet till vä. saknas en stor sacco säck typ fatboy & en färgglad matta.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0