V.a.b

Dessa förbaskade förkylningar.
Ebba är hängig med inte direkt sjuk, men fruktansvärt trött.
Hon sov mellan 12:00 - 16:00 igår och somna ändå innan nio på kvällen.

Så personalen på skolan igår hade rätt, hon var välidigt trött.

Idag har vi hittills hunnit med att spela memory och skipbo.
Hur man än gör förlorar man, jag tror ungen fuskar eller
också har hon massor av tur.



Kan rekomendera skip bo, ett roligt och enkelt kort spel.

Har även hunnit med att fixa min pappas 60 års present.
Men jag kommer inte att avslöja vad det är.
Tänk om nån skvallrar, då blir det ingen överraskning.
Den som väntar på något gott.....

Nu är det sovdags, så jag tänkte krypa ner bredvid Ebba och mysa lite.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0