Ordningen återställd

Nu är hela familjen på benen igen för den här gången.
(peppar, peppar)

Det största problemet nu är att Stefan är lite små sur,
han vill såååå gärna köpa 19 tums fälgar till bilen.
Till min bil som han aldrig har.

Jag vägrar, tänker inte ta någon skit när jag kör in i kanter
och det gör jag ibland eller rätt ofta faktiskt.


Dom här vill han ha.
Men vi får se vem som vinner kampen.


Känner mig lite sliten efter helgens handbolls supportande.
Killarna lyckades ta sig till semifinal i B-slutspel.
Den enda som var glad över förlusten var Ebba, hon hade fått nog
av handboll och höll tummarna för att hon skulle få åka hem.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0