Hjälp önskas

Tiden flyger iväg.

Stefan är inne på sin 3;e sjuk vecka.
Bara den här veckan har han hunnit med 2 besök på vc
och ett på akuten.
Massor av prover och en skikt röntgen har han gjort.
Alla prover ser bra ut och dom hittade inget på röntgen.
Smärtan beror helt enkelt på att han hostat sönder
antingen ett muskelfäste, en muskel eller spricka i revbenen.


Om jag någongång sagt att Stefan inte gör något,
så kan jag meddela nu att det gör han visst.


Det börjar bli jobbigt att fixa och ordna allt.


Så snälla snälla, låt smärtan gå över.


Jag vill ha hjälp med att
städa
handla
laga mat
skjutsa
mm.


Vi fick hjälp av en snäll granne i helgen som
kom och skottade av altan och garage taken.
Kanske ska kolla med han om han har lust att städa lite.


Mitt i allt elände fick jag besked från försäkringskassan
att dom beviljat oss vårdbidraget som vi ansökt om.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0