Härlig vinterdag

Ebba och jag vågade oss ut i kylan igår.

Vi provade skidspåren som någon gullig människa fixat på gärdet.
Det var så undebart skönt i solen.








Så här ser vårat hus ut.
Tog det för att bevisa för Stefan att markiserna behöver bytas ut.
- Dom är ju fortfarande hela fick jag till svar.
Men det finns snyggare tycker jag.

Vi har skickat iväg ALLA räkningar idag, så just nu ligger jag lite lågt
med markiser och allt annat.
Dom är ju faktiskt hela.

Nu ska jag ut och åka lite längdskidor med Ebba.
Sen blir det soppa och ost smörgås, yummi.

Höll helt på att glömma!
GRATTIS BB-kompisen Maritn på 14 års dagen.


Martin, dagens födelsedags barn



Kommentarer
Martin

Man tackar! Kul att du komihåg mig (men det gör du ju alltid) Imorgon är det någan annan som fyller år:-)Grattis Limpan iförskott!

2010-01-31 @ 20:17:03
Malin

Svårt att glömma dej.

Kommer ihåg första mötet med din mamma som igår.

Är så glad att ni föddes nästan samtidigt, bättre vänner får man leta efter.

Kram

2010-02-01 @ 12:16:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0