Sammanställning av 2009

2009 var det året som hittills varit det bästa för Ebba sen hon insjuknade.

Hon hade totalt 389 anfall, var av 335 under första halvåret
och endast 54 under det sista.

Hon hade 222 st dagar utan anfall.

När jag idag satt och lästa om vad jag skrev om 2008
för exakt ett år sen kom det en liten tår.
Totalt hade hon haft 1485 anfall.
66 st noll dagar.
Fått stesolid vid 139 tillfällen.
December 2008, var då årets bästa månad med
36 anfall, 15 noll dagar och stesolid 4 gånger.
Jag önskade mig flera såna månader under 2009.

Nu önskar vi oss ett ännu bättre 2010!
Kanske det äntligen är våran tur nu.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0