Sjuk Ebba

Är hemma med Ebbisen idag,
hon har ont i magen.

I skolan går det maginfluensa.
I klassen var 4 barn och Ebbas assistent hemma igår.
Men jag tror min dotters magvärk beror på något helt annat.

Det blir väldigt rörigt och annorlunda när Caritha är sjuk.
Den som tog hand om Ebba igår hade efter skolan bara lämnat
av henne vid fritis och gått.
Så mellan 13:00-16:00 fanns det ingen assistent för henne.

Info; Det finns en heltids anställd elev assistent anställd för att Ebba
har behov av det. Behovet finns fortfarande även fast assistenten är sjuk.

För tillfället orkar jag inte ta tag i det inträffade,
men hoppas att personalen på fritis gör det.

I övrigt har anfalls bilden varit bra,
bara några mindre känningar.

Hoppas hoppas hoppas hon slipper några större anfall
trots att vi sänkt medicinen. För om 3 veckor är det dags igen.

Fick skratta lite i morse när jag pratade med Sofie,
hon hade blivit lite upprörd igår när hon läste att renoveringen var igång.
Haha.
Men jag tjatar fortfarande på Stefan om att vi MÅSTE göra något hemma.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0