Inte mycket som stämmer

Det är verkligen inte mycket som går vägen just nu.
Linus är hängig och har feber.

Ebbas epilepsi fortsätter att strula,
det känns som att det bara blir värre och värre.
Har behövt bryta anfall 3 gånger på 5 dagar.

Vet med mig att jag är dålig på att höra av mig
till vänner och bekanta under våra struliga perioder.
Och jag har dåligt samvete,
det känns hopplöst att inte räcka till.
Men det är ändå ett beslut jag och Stefan tog för flera år sen,
att sätta våran egen familj i första hand.

Ska försöka skaka av mig det och finnas tillhands
för dom som faktiskt betyder absolut mest för mig,
mina älskade underbara ungar.





Kommentarer
Jenny

Jag är övertygad om att dina vänner och bekanta vet hur tufft ni har det mellan varven. Koncentrera dig bara på familjen och dina barn, dina vänner finns kvar <3 Usch, jag känner verkligen med dig för jag vet hur tufft allt är och hur otillräcklig man känner sig. Ni har fixat 7 år redan och ni kommer också fixa framtiden. Ni verkar vara en underbar och stark familj <3 Stor kram till er alla!!

2011-09-01 @ 08:47:54
URL: http://vardagmedbarnmedepilepsi.blogg.se/
Sofie

Självklart finns vi här bästa Malin, det vet du<3!Kram,kram till DIG och hela familjen

2011-09-02 @ 08:18:08
Malin

Tack det värmer <3

2011-09-02 @ 10:13:25
Anonym

Tack det värmer <3

2011-09-02 @ 10:13:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

barnmedepilepsi

En blogg om hur vardagen går ihop, tillsammans med epilepsi.

RSS 2.0